Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca tutum ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak midein en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının tafsilatlı izahatını horda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en ezelî ve en düzgün bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu temas noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri kellearı hikayeleri, örnek olay incelemelerine temaslar ve uran özetler ya da iş özetleri hakkında vukuf mideerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek yerine açılmasını ve okunmasını tedarik etmek midein şayan çıkarmak eleştiri önem taşır. Kişiye özel mideerik ve ilgi çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok nöbete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilgi çekici olmalıdır. Bununla yanında çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir balans kurmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en ferlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Düğün ve araştırı midein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın kurum kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, gönülğinizi henüz lüks insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment isteklendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilgi çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belirli bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Feysbuk hala dünyanın en majör içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile demetlantı kurmak midein harika bir bucak. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı mideerik türlerine sahip olsa da tümü az çok videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden ne talan etmek istediğinizi her gün bölüm önünde bulundurun ve buna gereğince organize konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en düzgün şekilde faydalanmak midein dijital pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz lüks faal kullanıcıya sahip. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte gücük düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Yalnız içtimai medyada evetğu üzere mesajlar gücük ve öz olursa yanık hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sadece dimdik mideermiş gücük düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilgi çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, gönülğiniz nişangâh kitlenizin ammaç ve ilgi vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme midein şayan sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, haber bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital defa kartları üzere mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm mideeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylece, taharri neticelerinda henüz yüksek sıralarda ve henüz pıtrak görülür, gönülğinize yoğunluk enseışı esenlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna merbutdır. Web gönülğinizde düzgün meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz lüks sözcükten oluşan ifadeler) dökmek SEO’nuzu henüz düzgün hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme konusunda henüz yüksek sonuçlar esenlar. Güçlü itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan örgensel temaslar kaldırmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir temasya mevrut her tıklama midein ödeme konstrüksiyonlır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik sıkıntısızışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), majör bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve demetlantı göstermesi midein taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çtuzakışmasıyla tanılamatabilir. üste web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme oranını (henüz lüks tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.
https://www.thespacetree.com/ozellikler